بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک انتشارات کارنامه کتاب به نویسندگی رحمت مشیدی و نیلوفربراری در بانک کتاب ایرانیان موجود است. برای خرید کتابهای انتشارات کارنامه کتاب با ما تماس بگیرید.

این کتاب مجموعه‌ای از پرسش‌های طبقه‌بندی شده درک عمومی ریاضی و فیزیک است که بر اساس فصل‌های کتابی با همین عنوان تدوین شده‌اند. سوالات کتاب چهار مبحث کلی را در برمی‌گیرد: محاسبات عددی، هندسه، فیزیک و تست هوش. فصل اول مربوط به محاسبات عددی، فصل‌های دوم تا ششم مربوط به هندسه، فصل هفتم مربوط به تست هوش و آخرین فصل به مبحث فیزیک پرداخته است. مخاطبان اصلی این کتاب هنر‌آموزان و داوطلبین آزمون سراسری هنر هستند و پیشنهاد می‌شود برای استفاده مفیدتر، ابتدا فصل مربوطه از کتاب درس را مطالعه و سپس به حل تستهای کتاب تمرین بپردازند. به‌علاوه‌ی تعداد قابل توجه تست‌ها در هر فصل، در انتهای کتاب سوالات آزمون‌های سال‌های اخیر کنکور سراسری خارج از کشور گردآوری و پاسخ داده شده است. امیدواریم این مجموعه بتواند گامی به پیش در راستای آموزش این درس به هنرجویان و نتیجه‌گیری بهتر آنان در آزمون سراسری باشد.

خرید اینترنتی کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک انتشارات کارنامه کتاب

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

فروش اینترنتی کتاب

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه آنلاین کتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی