بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب ازدواج بدون شکست حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب از ویلیام گلسر و کارلین گلسر ترجمه علی صحابی توسط انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده برای خرید کتاب ازدواج بدون شکست از طریق سایت بانک کتاب خرید آنلاین کتاب داشته باشید.

کتاب ازدواج بدون شکست اثر ویلیام گلاسر در ۱۴ فصل به شمار می آموزد که چه طور یک زندگی مشترک پایدار و موفق داشته باشید. این کتاب با عنوان حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب به شما یاد میده که ازدواج بدون شکست داشته باشید.
کتابی که برای ۱۷ ساله ها به بالا خواندنش واجب است؛ شاید در نگاه اول به نظر می رسد که فقط برای کسانی است که قصد ازدواج دارند اما کتاب برای هر کسی میتواند مفید باشد؛ بسیاری از ما قبل از ازدواج نیاز به شناخت داریم و بسیاری از ما بعد از ازدواج هم هنوز به شناخت کافی نرسیده ایم؛ همین طور در مسائل عاطفی ای که در طول زندگی خود درگیر آن ها خواهیم شد.
شاید باورش سخت باشد اما افراد بسیاری زیادی هستند که برای ازدواجشان ده ها میلیون تومان هزینه می‌کنند تا مراسمی به یاد ماندنی ای داشته باشند اما کمتر از ۵ درصدشان برای اینکه زندگی به یاد ماندنی ای داشته باشند سرمایه گذاری می‌کنند
این کتاب با الهام از تئوری انتخاب به دنبال آن است که گام‏ به‏ گام راه و شیوة کنار آمدن و همزیستی رضایتبخش را آموزش دهد. مطالعة این کتاب و به کارگیری توصیه‏ های آن و مهم‏ترین آن‏ها «دست کشیدن از روان‏شناسی کنترل بیرونی» می‏تواند زندگی زناشویی شادمانه و مسرت‏ بخشی برایمان به ارمغان آورد.
شرط اول اثربخشی آموزه‏ های این کتاب این است که بپذیریم زندگی زناشویی یک «انتخاب» است و این «انتخاب» هرگز روی ژن‏های ما برنامه‏ ریزی نشده است و ما نیاز داریم در بارة آن بیاموزیم.

خرید اینترنتی کتاب ازدواج بدون شکست

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

فروش اینترنتی کتاب

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه آنلاین کتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی