بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

بانک کتاب ، فروش اینترنتی کتاب ، فروش تلفنی کتاب

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نام کتاب: رسالت یک زن جادوگر
نویسنده: رضا حیات الغیب

کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند هرگز به آن دست نخواهند یافت!
این کتاب پاسخی است به آنچه که بوده ؛ هست و خواهد بود!
این کتاب میتواند چراغ جادوی آرزوهای شما باشد اگر که بر آن آگاهی یابید و با ایمان راسخ گفته های را دنبال کنید!
تمامی گفته های این کتاب برگرفته از خط فکری بزرگان تاریخ بشریت به زبان امروز میباشد!
این کتاب میتواند صدا و نشانه های خداوند باشد برای هدایت شما در مسیر زندگی اگر که آن را به خوبی درک کنید و همراه خود داشته باشید!

کتاب رسالت یک زن جادوگر

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب چشمهایش از بزرگ علوی توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. شما میتوانید کتاب چشمهایش را از طریق سایت بانک کتاب به صورت خرید آنلاین کتاب و یا از طریق خرید تلفنی کتاب تهیه نمایید.

ﻣﯽ‌ﺩﺍﻧﯿﺪ ﺁﺗﺸﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﻣﯽﻣﺎﻧﺪ ﭼﻪ ﺩﻭﺍﻡ ﻭ ﺛﺒﺎﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ؟ ﻋﺸﻖ ﭘﻨﻬﺎﻧﯽ، ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺎ هیچ‌کس ﺩﺭﺑﺎﺭه ﺁﻥ ﮔﻔﺖ ﻭ ﮔﻮ ﮐﻨﺪ، ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ، ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻟﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﻗﯿﻮﺩ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺍﺩﺭﺍﮎ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻋﻠﺖ ﺩﯾﮕﺮﯼ ، ﺁﻥ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﯽﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﻣﯽ‌ﺳﻮﺯﺍﻧﺪ ﻭ ﺁﺧﺮﺵ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﻘﺮه گدﺍﺧﺘﻪ ﺷﻔﺎﻑ ﻭ ﺻﯿﻘﻠﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
من هیچ‌وقت در زندگی نفهمیده‌ام که چه می‌خواهم، همیشه قوای متضادی مرا از یکسو به سوی دیگر کشانده و من نتوانسته‌ام دل و جانم را فدای یک طرف بکنم و طرف دیگر را از خود برانم. بدبختی من همین است. همیشه دودل بوده ام. همیشه با یک پا بطرف سراشیبی و با پای دیگر رو به بلندی رفته‌ام و در نتیجه وجود من معلق بوده است.
هر لذتی وقتی دوام پیدا کرد، زجر و مصیبت است. خوب، فکرش را که بکنم، ریشه بدبختی من در رفاه و آسایشی ست که از طفولیت در آن نشو و نما یافته ام...
استاد ماکان نقاش بزرگ که یک مبارز سیاسی علیه دیکتاتوری رضا شاه است در تبعید درمی‌گذرد. یکی از آثار باقی‌مانده از او، پرده‌ای است به‌نام «چشمهایش»، چشم‌های زنی که گویا رازی را در خود پنهان کرده است. راوی داستان که ناظم مدرسه و نمایشگاه آثار استاد ماکان است، سخت کنجکاو است راز این چشم‌ها را دریابد. بنا بر این سعی می‌کند زن در تصویر را بیابد و از ارتباط او با استاد ماکان بپرسد. پس از سال‌ها ناظم زن مورد نظر را می‌یابد و در خانهٔ او با هم گفتگو می‌کنند. زن به او می‌گوید که او دختری از خاندانی ثروتمند بوده است و به خاطر زیبایش توجه مردان بسیاری را جلب خود می کرده اما آن‌ها برای او سرگرمی‌ای بیش نبودند و تنها استاد ماکان بود که توجهی به زیبایی و جاذبه‌اش نداشته است. زن برای جلب توجه استاد با تشکیلات مخفی سیاسی زیر نظر استاد همکاری می‌کند اما استاد نه فداکاری او را جدی می‌گیرد و نه احساسات و عشق او را درمی‌یابد. در آخر استاد توسط پلیس دستگیر می‌شود و زن به درخواست ازدواج رییس شهربانی که از خواستاران قدیمی او بوده‌است به شرط نجات استاد از مرگ پاسخ مثبت می‌دهد. استاد به تبعید می‌رود و هرگز از فداکاری زن آگاه نمی‌شود. در تبعید پردهٔ چشمهایش را می‌کشد، چشم‌هایی که زنی مرموز اما هوس‌باز و خطر ناک را نمایان می‌کند. زن می‌داند که استاد هرگز او را نشناخته است و این چشم‌ها از آن او نیست.

خرید اینترنتی کتاب چشمهایش از بزرگ علوی انتشارات نگاه

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب


  • ۰
  • ۰

کتاب ملت عشق نویسنده الیف شافاک ترجمه ارسلان فصیحی توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است. برای خرید آنلاین کتاب ملت عشق الیف شافاک همین حالا اقدام کنید.

کتاب ملت عشق عنوان منتخب مترجم برای کتاب نوشته الیف شافاک با عنوان اصلی عشق (نسخه ترکی) و ۴۰ قانون عشق (نسخه انگلیسی) است. نویسنده محبوب ترک زبان پس از نوشتن این کتاب نام خود را در میان مردم ترکیه جاودانه کرد و در مدتی کوتاه کتابش به محبوبیت باورنکردنی دست یافت.

کتاب ملت عشق پرفروش ترین کتاب تمام دوران کشور ترکیه می‌باشد که این موضوع با وجود نویسندگان بزرگی همانند اورهان پاموک، ناظم حکمت، خالد ضیا اوشاکلیگیلر و … موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود. البته توانایی و هنر نویسنده در انتخاب موضوع داستان که با فرهنگ مردم عادی در ترکیه گره خورده و همچنین ارائه روایت زیبا از زندگی یکی از عارفان و شاعران بزرگ دنیا که شهرتی جاودانه دارد نیز محبوبیت کتاب را در سایر کشورها نیز دو چندان کرده.

خرید اینترنتی کتاب ملت عشق از الیف شافاک ترجمه ارسلان فصیحی

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب آناکارنینا اثر لئوتولستوی نشر نیلوفر ترجمه سروش حبیبی در سایت بانک کتاب عرضه شده است برای خرید رمان آناکارنینا از طریق بانک کتاب ایرانیان خریدآنلاین کتاب داشته باشید.

انسان کسی را می‌تواند نجات دهد که خود اصرار به سقوط نداشته باشد. ولی وقتی سرشت کسی چنان فاسد شد که سقوط در نظرش نجات جلوه کرد، چه می‌شود کرد؟‎
زمانی که وارد جمعی می شوی، لباس هایت معرف تو هستند و زمانی که خارج می شوی، افکار و سخنانت...
بار گناهی نکرده را پذیرفتن دردناک بود، اما بی‌گناهی خود را ثابت کردن و درد را بر دوست روا داشتن دل سنگ می‌خواست. مثل بیماری نیم‌خفته و از درد نالان می‌خواست محل دردناک را از تن خود جدا کند و به دور اندازد و چون بیدار شد دید که جای دردناک وجود خود اوست.
زن به عقیده من ازآن موضوعاتی است که هر قدر مطالعه اش کنی بازهم یک چیز تازه خواهد بود.
به مردها نباید دروغ گفت اما به زنها می توان،هیچکس را نباید فریب داد اما شوهر را می توان.اهانت به خود را به هیچ وجه نباید بخشید اما می توان اهانت کردو..
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺁﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﻪ ﺁﻥ ﺟﻮﺭ ﮐﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﺪ!
داستان آنا ماندن بین دو راهی عشق و عقل است و تصمیمهایی که برای این دو راهی میگیرد... لوین هم مردی سنتی که درگیر عشق و از طرفی عقاید مذهبی میشود و داستان زندگانی آنها به صورت موازی در طول کتاب نقل می‌شود. برای روایت جریانات زندگی این دو و ارتباط آنها با سایر اشخاص، از شیوه سوم شخص دانای کل استفاده شده است. این کتاب در هشت بخش نوشته شده است.
کتاب با خیانت شاهزاده ابلانسکی برادر آنا با معلم فرانسوی بچه هایش شروع می شود.او از آنا می خواهد تا واسطه شده ومانع به پایان رسیدن ازدواج او شود.سفر آنا از سن پترزبورگ تا مسکو باعث آشنایی او با کنت ورنسکی در ایستگاه قطار می شود.
آناکارنینا ششمین رمان برتر دنیا و یکی از آثار فاخر ادبیات جهان است که تولستوی در آن فلسفه فکری خود را در قالب رمانی زیبا و هیجان انگیز بیان می کند.
در این رمان عاشقانه و اجتماعی اشخاص زیادی با طرز تفکر متفاوت وجود دارند. یعنی براساس نام کتاب فقط حول یک شخصیت نمیگردد هرچند بخش عمده ای از کتاب مربوط به زندگی آنا بوده و البته فقط داستان #خیانت وعشق ممنوع آنا هم نیست بلکه داستان موازی مالکی به نام کنستانتین لوین و عشق او با کیتی نیز هست.
این کتاب در نظر بزرگان ادبیات از جمله، داستایوسکی، ناباکوف، فالکنر، بدون هیچ رقیبی برترین کتاب تمام دوران انتخاب شده و جزو صد کتابیست که قبل از مرگ باید خواند.
براساس این رمان در سال ۲۰۱۲ فیلمی به کارگردانی «جو رایت» ساخته شده است.

خرید اینترنتی کتاب آناکارنینا اثر لئوتولستوی نشر نیلوفر

بانک کتاب

فروش تلفنی کتاب

پیک کتاب

خرید کتاب

فروش کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب جمع بندی فارسی کنکور از انتشارات مهر و ماه در 6 فصل ادبیات فارسی را برای کنکور بررسی می کند. این کتاب تمامی مسائل کنکوری ادبیات از جمله:

  1. لغت
  2. املا
  3. دستور
  4. آرایه
  5. قرابت
  6. تاریخ ادبیات

را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب 31 آزمون وجود دارد. این آزمون ها در زمینه های موضوعی ، هم سح با کنکور ، و بالاتر از کنکور (برای دانش آموزان ممتاز) می باشد. همچنین در این کتاب نکات کنکوری فراوانی نیز برای دانش آموزان وجود دارد.

خرید اینترنتی کتاب جمع بندی فارسی کنکور از مهر و ماه

خرید از bankketab.com

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی کتاب نردبام شیمی دوازدهم (جلد دوم) انتشارات خیلی سبز دارای درسنامه هایی خلاصه شده ولی پر از نکات مختلف می باشد.در این کتاب همه ی مباحث در دسته بندی های مختلف دارای زیر مجموعه هایی است که فهم این درس را برای شما بهتر می نماید. از دیگر ویژگی های این کتاب در اختیار داشتن تست های جامع و ترکیبی برای کنکور است که به شما کمک خواهد کرد تا در درس شیمی مشکلی برای پاسخگویی نداشته باشید.

خرید کتاب

خرید اینترنتی کتاب نردبام شیمی دوازدهم (جلد دوم) انتشارات خیلی سبز

  • ۰
  • ۰

کتاب فصل آزمون حسابان و ریاضیات پایه جامع کنکور از انتشارات خیلی سبز منبعی بسیار خوب برای مرور و افزایش سرعت تست زنی شما در درس حسابان و ریاضیات می باشدو این کتاب با داشتن بانک سوالات بسیار کامل شما را در این کار کمک می کند.این کتاب شامل 1005 تست تالیفی در قالب 75 آزمون می باشد. این کتاب همانند آزمون کنکور دارای سه سطح سوال سخت، متوسط و آسان می باشد.

خرید اینترنتی کتاب فصل آزمون حسابان و ریاضیات پایه جامع کنکور از انتشارات خیلی سبز

خرید کتاب

  • ۰
  • ۰

کتاب واژگان سطر به سطر عربی جامع کنکور سری مینی میکروطلایی گاج به شما کمک می کند تا توانایی های خود را در خواندن و درک مطالب درس عربی افزایش دهید. این کتاب شامل لغات کاربردی و تخصصی درس عربی می باشد.

نکته مهم در این کتاب اشاره ی مولف به کلمات مترادف و متضاد و همچنین کلمات مشابه برای هرکدام از کلماتی است که در کتاب آورده شده است.

این کتاب مخصوص رشته های ریاضی و تجربی می باشد. شما می توانید از این کتاب برای جمع بندی و مرور سریع استفاده کنید.

بانک کتاب ایرانیان

خرید اینترنتی کتاب واژگان سطر به سطر عربی جامع کنکور سری مینی میکروطلایی گاج

  • ۰
  • ۰

کتاب فاگو زیست دهم از انتشارات فاگو دارای درسنامه و تست های کنکوری بسیار خوبی می باشد. خرید اینترنتی کتاب فاگو زیست دهم از طریق سایت بانک کتاب ایرانیان قابل می باشد. این کتاب با ارائه یک درسنامه جامع و خط به خط و ترکیب مطالب دهم و یازدهم دانش شما را برای کنکورتان بیشتر و بهتر می کند. چاپ این کتاب بصورت رنگی بوده و با شکل هایی بسیار خوب به فهم هر چه بیشتر شما کمک می کند.

تماس با بانک کتاب

خرید تلفنی کتاب


  • ۰
  • ۰

کتاب زرد 10 مجموعه سوال عمومی کنکور (تجربی و ریاضی) انتشارات قلم چی یکی از مجموعه های کانل برای تست های عمومی کنکور می باشدکه به راحتی با تمرین تست های سال های گذشته کنکور شما را برای کنکور تجربی و ریاضی در بخش سوالات عمومی برآورده می کند. این مجموعه شامل 1000 تست از سوالات عمومی آزمونسراسری می باشد که در یک کتاب جمع آوری شده. این کتاب برای هر 1000 تست خود جواب تشریحی دارد که پاسخ سوالات احتمالی شما را می دهد.

بانک کتاب

برای خرید اینترنتی کتاب زرد 10 مجموعه سوال عمومی کنکور (تجربی و ریاضی) انتشارات قلم چی کلیک کنید